søndag 15. november 2009

Fordypningsoppgaven


Nå begynner det å nærme seg framføringstid. Etter noen uker med jobbing har jeg blitt ferdig med boken og filmen. Boken var nok en gang en fornøyelse å lese, mens filmen var slik som sist. Med andre ord ikke like bra som boken. Nå skal jeg sette i gang å se på forskjellene mellom de to. Kanskje kommer jeg frem til hvorfor boken er så mye bedre enn filmen. Er det er den engelske humoren som filmen ikke klarer å utføre, eller er det bare så enkelt som at boken aldri var ment til å bli filmatisert.
Til nå har prosjektet vært veldig greit å jobbe med, noe jeg antok før jeg begynte. Slik som jeg ser det kommer det til å forsette ganske greit å jeg ser frem til å bli ferdig med fremføringen den 3.desember.

Bildet er hentet:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hitchhikers_guide_to_the_galaxy_ver2_movie_poster.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar