mandag 9. februar 2009

Norsk muntlig framføring

Til framføringen skal jeg ha om teateret. I presentasjonen hadde jeg planer om å ta for meg historien om teateret, noe som betyr at jeg må innom det gamle Hellas. Planen var å fortelle om hele historien til teateret og fortelle noe om hvordan renessanse tiden forandret teateret og gjorde det til hva det er i dag. Dette innebærer at jeg må snakke en del om mennesker som har hatt en innflytelse på teateret som kommer fra denne perioden. Personer slik som William Shakespeare.
Det jeg hadde planer om å gjør med framføringen var å bruke en tidslinje. Dette kan gi en ganske god oversikt over århundrene og gjøre det lettere å fordøye, med tanke på at jeg skal gjennom hele teaterhistorien.

1 kommentar:

  1. Du hadde flere spennende ting på bloggen din. Jeg ble sittende litt med pac-man. Veldig vanedannende ;-)

    Spennende å følge med på hvordan det går med prosjektet ditt. Jeg gleder meg veldig til innlegget ditt.

    SvarSlett