søndag 23. august 2009

Back to School!

Nå har tiden kommet, skolen har startet og alvoret har begynt. Bøkene har blitt delt ut og etter en uke på skolen har jeg blitt kjent med både de nye og de gamle fagene igjen. I løpet av dette året kommer mye til å skje. Vi skal rundt mosvannet (flere ganger), bli utsatt for flere prøver og fremføringer, men det beste kommer mot slutten av året. Da kommer eksamenene:/
Utenom det jeg har sakt tror jeg dette kan bli ett ganske så okey år. Klassen virker veldig grei og lærerne likedan,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar