onsdag 9. september 2009

Retorikk og innlevering

Etter flere retorikk timer var det på tide med en innlevering. Innleveringen gikk ut på å gi en retorisk analyse av diktet Aust-Vågøy. Diktet var ikke særlig langt og var i grunnen ganske greit å analysere, men å analysere den retoriske delen var litt vanskeligere.

Retorikk er noe vi ikke har jobbet lenge med, noe som gjorde det uvant å analysere diktet. Selv mener jeg det gikk ganske greit, men mistanken om at noe gikk galt er stor.
Teamet retorikk har vært over middels spennende, noe jeg hadde forventet på forhånd. Håpet er at de andre teamene i norsk blir like greie, da blir faget i år ganske greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar