tirsdag 8. desember 2009
Ferdig med Fordypningsoppgaven
Endelig har dagen kommet. Nå har jeg blitt ferdig med fremføringen min om Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Fremføring gikk greit, men følte selv at generalprøven jeg hadde dagen før var bedre. Uansett så er det ferdig, så nå kan jeg fokusere på de andre innleveringene og fremføringene før jul:/
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar