fredag 26. februar 2010

Skoleåret så langt

Før skolen startet i sommer hadde jeg mine mistanker om at dette skoleåret ikke ville være noe "walk in the park". Det tredje året på vidergående er det siste året før man tar det store steget mot høyere utdanning, og til nå har dette skoleåret innfrid alt jeg hadde forventet. Mange prøver, innleveringer og fremføringer har gjort dette til en av de travleste årene på vidergående, og det virker ikke som noe kommer til å forandre seg de neste månedene. Det kunne virke som det verste var ferdig etter fordypningsoppgaven, men norsklæreren er vist ikke ferdig enda.
Slik jeg ser det har det siste skoleåret til nå vært et fint år, og hvis den siste delen av skolen blir like bra så kan jeg ta sommerferie med en god følelse.

1 kommentar:

  1. Nei, norsklærere finner alltid på mye. Så her er det bare å brette opp armene. Men nå nærmer skoleåret seg slutten, og snart er det eksamen. Så vi får håper du føler deg godt forberedt. Bloggen viser at du har vært innom mange emner dette skoleåret, så forhåpentligvis går det bra til eksamen. Lykke til.

    SvarSlett