tirsdag 24. november 2009

Fordypningsoppgaven

Tiden har kommet og nå har flere i klassen fremført. Det begynner på alvor å nærme seg 3. Desember og fremføringstid. Slik det ligger an har jeg ikke så mye å bekymre meg for. Det er kun noen "småting" som må fikses på powerpointen, så er jeg "ready to go". Nå har jeg sett filmen to ganger og føler at jeg begynner å bli trygg på stoffet. Det eneste jeg må få tak på nå er nervøsiteten. Det er en grei ting å bli kvitt slik at man ikke tilbringer fem minutter av fremføringen med den kjente lyden "eeehhhh". Litt ”eehhh” kan man tillate seg men ikke for mye. Utenom det så føler jeg meg ganske så klar. Jeg sier bare en ting, "just bring it";)

1 kommentar:

  1. Ja, nå er det flere som har framført, og det er veldig kjekt å høre på hva dere har kommet fram til. Spent på ditt foredrag, særlig siden du skal snakke om en bok jeg liker ;)

    Gleder meg.

    SvarSlett