tirsdag 24. mars 2009

Ferdig med fremføring

Endelig kom den dagen der framføringen var forbi. Det har vært et greit prosjekt å jobbe med. Temaet var ganske greit å håndtere og til slutt ble det nesten gøy å jobbe med det, og hvis noe er gøy å jobbe med blir det lettere. "Det man gjør gjerne, gjør man gjerne bra":D
under er en link som kan føre deg til tidslinjen jeg brukte. Fikk ikke helt årstallene til å stemme, men hvis du klikker deg inn på tiden ser man den korrekte datoen.
Hvis du lurer på hvorfor det står 1 mars før årstallene er det bare en tilfeldig dato jeg valgte.
Man kan også velge forskjellige fremvisningsmåter ved å klikke de grønne runde ikonene i høyre topphjørne.


http://www.xtimeline.com/timeline/Teater-opp-til-renessansen

2 kommentarer:

  1. Det var en stilig presentasjon. Håper jeg kan få vise fram den tidslinjen til andre.

    SvarSlett
  2. Nå har jeg lest bloggen din. Håper på mange fine blogginnlegg framover.

    SvarSlett