Endelig kom den dagen der framføringen var forbi. Det har vært et greit prosjekt å jobbe med. Temaet var ganske greit å håndtere og til slutt ble det nesten gøy å jobbe med det, og hvis noe er gøy å jobbe med blir det lettere. "Det man gjør gjerne, gjør man gjerne bra":D
under er en link som kan føre deg til tidslinjen jeg brukte. Fikk ikke helt årstallene til å stemme, men hvis du klikker deg inn på tiden ser man den korrekte datoen.
Hvis du lurer på hvorfor det står 1 mars før årstallene er det bare en tilfeldig dato jeg valgte.
Man kan også velge forskjellige fremvisningsmåter ved å klikke de grønne runde ikonene i høyre topphjørne.
http://www.xtimeline.com/timeline/Teater-opp-til-renessansen
tirsdag 24. mars 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Det var en stilig presentasjon. Håper jeg kan få vise fram den tidslinjen til andre.
SvarSlettNå har jeg lest bloggen din. Håper på mange fine blogginnlegg framover.
SvarSlett